ПАСТА
без въглехидрати

4 идеи за паста без въглехидрати

Хубаво е да има и такива продукти!
0 грам въглехидрати и доволно насищане.
Звучи невероятно, но е факт.
Тъй като този блог е посветен на нисковъглехидратните рецепти, не мога да пропусна и другите качества на конджак продуктите: те са без мазнини, без захари, без глутен и почти без калории дори, а засищат великолепно!
Конджак продуктите нямат общо с редовната паста, те само наподобяват класиката по форма.
Нямат вкус, но приемат вкуса на останалите продукти, с които се готвят.
Притежават специфичен “дъх”, който се изплаква под течаща вода преди употреба (инструкции на опаковката).
Как? Не се варят, готови са да се добавят в ястието.
Къде? Минус е сравнително високата им цена, както и ограниченото им предлагане на нашия пазар. Въпреки това се намират в някои био/здравословни магазини, магазини за диетични продукти, както и онлайн.
От какво е направен продукта?
От брашно или нишесте от конджак – растение, типично за Япония.
Защо конджак продуктите нямат въглехидрати? Това са главно фибри, които запълват стомаха и придават трайно чувство за ситост, като забавят усвояването на захари

Изключително интересен продукт – нискокалорична паста с почти нулево съдържание на въглехидрати, захари и мазнини. Независимо от това тя ще засити перфектно и е подходяща за приготвяне на любими ястия. Безглутенов заместител на пшеничната паста. 

Готвене в един съд

Тъй като продуктите от конджак не се варят предварително, може да сте готови наистина за броени минути преди вечерята. Просто изплакнете. Пригответе първо соса или сгответе зеленчуците и добавете продуктите конджак в края на готвенето – нужно е само да се затоплят и поемат аромата на останалите съставки.
Няколко предложения, които ще приготвите на тиган:

1.)”Пенне” с крем сос от кашу

Веган и без животински продукти – крем-сос от кашу– богат кремообразен плътен сос, който ще приготвите предварително. Той е без млечни продукти, но идеално копира млечния сос. Смесете изплакнато и отцедено конджак пенне със соса и се насладете на перфектното ястие – веган и нисковъглехидратно.

Конджак паста с крем-сос от кашу
“Пенне” с крем-сос

2.)”Нудълс” с телешко и морски дарове

Основано на моята любима рецепта за Морски дарове с телешко на тиган (surf & turf), но добавям и конджак нудълс в тази вкусна порция. Отново готвене в един съд.

Конджак нудълс с морски дарове

3.)”Ориз” със зеленчуци

Сгответе на тиган в кокосово масло пресни зеленчуци: тиквички, морков, лук, чесън…. В края добавете изплакнатия и отцеден конджак ориз и гответе още 2-3 минути. Поръсете с пресен копър. Чудесно леко, но засищащо ястие с малко калории.

“ориз” със зеленчуци

4.)”Нудълс” със зеленчуци по китайски

Тази рецепта ми е любима с манатарки – пресни или сушени. Много лук, моркови и червена чушка сготвени в кокосово масло без аромат, обилно подправени с кокосови амини (или соев сос) за автентичен вкус и конджак нудълс прибавен в края.

“Нудълс” по китайски

5.) “Фетучини” Карбонара

Изплакнете и отцедете фетучините конджак.
Отделете два жълтъка и ги смесете с 3 с.л. настърган пармезан.
Загрейте в тиган голяма бучка масло и запържете в нея 1-2 наситнени скилидки чесън.
Изключете котлона и добавете сместа с жълтъци и пармезан в тигана и объркайте. Добавете при масления сос фетучините, смесете и свалете от котлона.

Конджак Фетучини Карбонара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!