облачно

вкусен

Как се прави пухкав омлет?


Омлет като омлет, но малко по-интересен. Рецептата за Пухкав омлет е основна, базова, вдъхновена от класическата едноименна рецепта за омлет Пуляр.
Различната му форма, консистенция и външен вид се дължи на технологията на приготвяне и разделянето на жълтъци от белтъци, която всъщност е съвсем проста

Скочи в рецептата
Яйце на омлет – всичко, което ни е нужно

Ако има съвършена храна, то това е яйцето. Яйцето съдържа всички вещества, необходими при изграждането на един нов организъм.
Избирайте яйца от свободни кокошки. Така ще се насладите на разкошен вкус и ще дарите тялото си с няколко пъти повече витамин Д и омега-6 есенциални мастни киселини, отколкото е съдържанието на тези нутриенти в яйцата от конвенционално гледаните кокошки.
Консумирайте яйцата цели. Повечето витаминен състав е разположен в жълтъка, така че не помисляйте да го захвърлите. Мазнините също са там.
Не се притеснявайте от консумацията на яйца – липидната теория отдавна вече е отречен мит.
Позволете на яйцата да дадат пълноценния си принос във вашето меню.

Резултатът
Пухкав и въздушен омлет, интересно, модерно и атрактивно поднасяне, нова идея за сервиране.
В цифри
Последвайте рецептата до долу за да получите директен линк с изчисление за порция .
Топъл или студен?
В повечето случаи е вкусен топъл. Но и при студено поднасяне запазва формата си.
С какво се комбинира?
Свежи зеленчуци, зеленчуци на пара, авокадо и маслини или микрорастения. Всички тези прости храни са подходяща гарнитура към това лесно ястие, подходящо за обяд, бърза вечеря и дори закуска.
Сладък или солен?
Може да го направите в сладък вариант, като просто добавите свежи плодове между жълтъчния и белтъчен слой по време на печене.
Може да харесате също
Пудинг с тиква

⭐⭐⭐⭐⭐
Ако приготвите Пухкав омлет, не забравяйте да оставите коментар и да оцените рецептата по-долу, като споделите как се е получило. 

Пухкав омлет

Порции 1
Време за подготовка 1 мин
Време за готвене 4 мин
Общо Време 5 мин

Оборудване

  • Миксер
  • Телена бъркалка
  • котлон
  • Стандартно за всяка кухня

Продукти

  • 4 бр. яйца
  • сол
  • 1 ч.л. мазнина масло, патешка мас, авокадово олио

Инструкции

  • Разделете жълтъци от белтъци.
    Пухкав омлет
  • Разбийте белтъците и щипка сол с миксер, а жълтъците на ръка с телена бъркалка.
    Пухкав омлет
  • Загрейте тигана с мазнината, която сте избрали. Излейте сместа от жълтъци на тънка палачинка и разпределете равномерно. Печете 1 минута.
    Пухкав омлет
  • Разпределете пухкавите белтъци върху палачинката от жълтъци и намалете котлона на средна степен. Покрийте с капак. Печете около 4 минути или докато белтъците стегнат.
  • Сервирайте готовия омлет като го разрежете по средата и захлупите двете половини.
    Пухкав омлет

Бележки

Може да откриете и ползвате стойностите на рецептата свободно в Myfitnesspal като изпишете No sugar – Пухкав омлет или кликнете на линка.
За порция:
Калории 325
Въглехидрати 4 г
Мазнини 25 г
Протеин 24 г
Фибри 0 г
Хранителният анализ на рецептата се основава на приблизителна оценка, изчислена от  Мyfitnesspal  от отделните съставки в рецептата. Могат да възникнат вариации по различни причини – марка на продукта, вид или сорт, големина на продукта и степен на приготвяне на храната. Сайтът не гарантира точността на тази информация. 
 
Автор: No sugar
Калории: 325kcal
Цена: 1.50 лв
Тип ястие: вечеря, закуска, обяд
Вид Кухня: нисковъглехидратна, палео
Ключова дума: омлет, яйца
Ако това, което правя те вълнува харесай, сподели и запази от бутоните по-долу.
Последвай ме в Instagram и Facebook за още идеи и вдъхновение.
No sugar

Вашият коментар

Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!