Бъркана нисковъглехидратна “баница”

172
БЕЗ
глутен

Баница без брашно и кори?!

Това е от тези рецепти, за които си казваш “Как е възможно да не съм пробвал до сега?”.
Модерна и вълшебна рецепта за бъркана нисковъглехидратна баница без кори и без брашно, опция без лактоза.
Както сте видели вече в рецептата за тиквени палачинки желатинът е героя в тези рецепти. Абсолютно задължителни за пробване са и двете вълшебни рецепти в буквален и преносен смисъл!

Към рецептата

Желатинова нисковъглехидратна “баница”

А тази смес е великолепна! Бързо бъркана, в блендер 🙂
Баница без кори и без брашно. В нея няма глутен и ядки дори.
Бърза “баничка” с ултра ниски въглехидрати и на практика само три съставки. Желатина прави магията и превръща консистенция в печиво. Пробвайте за бърза закуска, когато нямате време или се чувствате експериментатори в кухнята. Подходяща и за карниворско хранене.
Това е основна рецепта за желатинова “баница”.
Вижте как да я направите и без лактоза.

Бъркана нисковъглехидратна баница

Без лактоза

Ако имате непоносимост към лактоза много лесно ще превърнете тази рецепта за несиковъглехидратна баница в безлактозна.
Как?
Просто пропускате сиренето, но добавяте сол.
Обещавам, че е също толкова вкусно.

Към рецептата

Още рецепти с желатин:

Моля, насладете се на тази рецепта и разкажете на приятелите си за нея! Ако харесвате това, което правя, можете да ме подкрепите ако оцените рецептата ми с 5 звезди по-долу или оставите хубав коментар! Благодаря ❤️

Нисковъглехидратна бъркана баница

Нисковъглехидратна баница – без брашно и без кори, опция без лактоза, лесна, проста и бърза рецепта с ултра ниски въглехидрати.
Порции 1 порция
Време за подготовка 3 мин
печене 20 мин
Общо Време 23 мин

Оборудване

  • Eлектронна кухненска везна
  • Блендер / Кухненски робот
  • Съд за печене 1 порция Ø10-12 см
  • Фурна
  • Стандартно за всяка кухня

Продукти 

  • 3 бр. яйца
  • 10 г желатин
  • 50 г саламурено сирене

опция без лактоза

  • 1/2 ч. л. хималайска сол

Инструкции
 

  • Загрейте фурната с обдухване на 180°С.
  • Блендирайте яйцата със желатина до гладка смес.
  • Добавете натрошеното сирене и объркайте в сместа. Излейте сместа в силиконова форма за печене/фирми за мъфини или в малък съд за печене покрит с хартия за печене.
    Ако използвате индивидуални форми за мъфини печете баницата по-кратко от определеното време.
  • Печете "баницата" 20 минути в горещата фурна. Да ви е сладко!
    Бъркана нисковъглехидратна баница

опция без лактоза:

  • Ако сте на режим "без лактоза" пропуснете сиренето в стъпка 3 и добавете 1/2 ч.л. сол в сместа и следвайте останалите напътствия. Получава се също много вкусно и засищащо.
Автор: No sugar
Цена: 2,20 лв.
Тип ястие: закуска
Хранителен режим: без глутен, без ядки, карнивор, нисковъглехидратен, опция без лактоза
Ключова дума: баница, закуска

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Оцени рецептата




Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!