МОДЕРНА
рецепта

Можете ли да се сетите за нещо по-свежо от това?

Печени репички са забавен и модерен поглед на идеята за „още повече зеленчуци в менюто“. 
Ако не сте опитвали да ги печете, препоръчвам ви да опитате – ще ви харесат.
Печенето на репички заглушава пиперливия им вкус и изважда наяве тяхната сладост. 
Освен това печени репички са перфектната зеленчукова гарнитура – по-малко нишесте и много по-ниско съдържание на въглехидрати. 
Как се правят?
Просто изпечете репичките в зехтин, чесън, сол и черен пипер във фурната! Толкова просто. 
Може да добавяте печени репички в салатата си или да ги ползвате за гарнитура.
Добавяйте им пресен лук, магданоз или копър, балсамов оцет, лимон, маслини или каперси. Винаги различни, и точно сега в сезон!
Любители на репички – пробвайте моята рецепта за Мариновани репички.

Към рецептата

Съставки за печени репички

Ще ви трябват само няколко съставки, за да направите тази рецепта за печени репички феноменална. Лесно можете да замените някои от съставките. Ето как:
Пресни репички – червените салатни репички са най-често срещаните по пазарите. Ранна пролет или есен – и в двата случая те са в сезон. Освен обаче червените може да се насладите на лилави, жълти или бели репички – всички те са подходящи за рецептата.
Мазнина – използвайте зехтин или заменете с гхи. Също отличен вариант за готвене е кокосово масло. Предпочитам такова без аромат в солени рецепти като тази.
Морска сол – всяка сол е подходяща, но ние харесваме люспеста морска сол за тази рецепта
Скилидки чесън – харесвам смачкани скилидки чесън, печени заедно със зеленчуците. Не премахвайте обелките – ще попречат на чесъна да изгори и ще дадат своя деликатен вкус.
Пресен магданоз – поръсете при поднасяне с накълцан магданоз. Или използвайте или използвайте сушен копър или риган при печенето.
Ще харесате също:

Печени репички

Рецепта за печени репички – перфектната зеленчукова гарнитура – по-малко нишесте и много по-ниско съдържание на въглехидрати. 
Порции 4
Време за подготовка 5 мин
Време за готвене 25 мин
Общо Време 30 мин

Оборудване

  • Стандартно за всяка кухня
  • Фурна

Продукти 

  • 2 връзки репички
  • 40 мл зехтин
  • 4 скилидки чесън
  • сол
  • черен пипер
  • пресен магданоз за поднасяне

Инструкции
 

  • Почистете и измийте репичките. Нарежете на четвъртини. Смачкайте склидките чесън, без да ги белите.
  • В съд за печене объркайте репичките, чесъна, зехтина и подправките.
  • Печете 25 минути на 180° с обдухване, като разбърквате по време на печенето. 
Автор: No sugar
Цена: 2 лв.
Тип ястие: гарнигура, предястие
Хранителен режим: веган, нисковъглехидратен, палео
Ключова дума: зеленчуци, репички, рецепти със зеленчуци

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Оцени рецептата




Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!