ВКУС

и цвят

Рецепти със зеленчуци

Тиквички, репички, карфиол, броколи, праз…лук, моркови, брюкселско зеле, зелени билки… Всички тези вкусни зеленчуци очакват да бъдат сготвени и изядени. На пара, на кюфтеца, печени, ферментирали, покълнали, на супа или салата. Пробвайте тези рецепти със зеленчуци, всички те подходящи за нисковъглехидратно хранене.

Зеленчуците присъстват във всеки хранителен ражим, който претендирада е здравословен. Независимо дали се храните нисковъглехидратно, палео, без глутен, без лактоза или друг, зеленчуците са подходящи за всеки един от тях.  Ако вие сте от хората, които обичат зеленчуци – това е чудесно!
Тайната на неустоимите зеленчуци е в разнообразието и богатство на текстури и вкусове.
 
Консумирайте зеленчуци всеки ден!
На пара, на супа, сотирани, варени, печени, на скара или на грил.
За да се превърнат зеленчуците в менюто в рутина е необходимо единствено въображение!

Рецепти с карфиол

Изключително мултифункционален, карфиолът е основен и често използван зеленчук в нисковъглехидратната кухня. Ето някои рецепти с него:

Печен карфиол с таханов сос
Рецепта
хранителен режим: веган, вегетариански, нисковъглехидратен, палео
Печен карфиол с таханов сос
Стекове от карфиол с маслинова салца
Рецепта
хранителен режим: нисковъглехидратна, веган
Кюфтета от карфиол с безмлечен сос
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, нисковъглехидратен, палео
Кюфтета от карфиол
Мариновани зеленчуци
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без рафинирана захар, веган, нисковъглехидратен, палео
Хумус с моркови
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, веган, нисковъглехидратен, палео
хумус нисковъглехидратен с моркови
Лимонови зелеви пържоли
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без яйца, веган, нисковъглехидратен, палео
Лимонови зелеви пържоли
Крем супа от зеленчуци
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без яйца, веган, нисковъглехидратен, палео
Крем супа от зеленчуци

Летни зеленчукови рецепти

Ще бъдете изненадани как всъщност много зеленчуци попадат в нисковъглехидратното меню и го обогатяват.

Фалшива паста
Рецепта
хранителен режим: без брашно, без глутен, без лактоза, нисковъглехидратен, палео
Фалшива паста
Сос Песто
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, веган, нисковъглехидратен, палео
сос Песто класик
Гнезда от тиквички
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, нисковъглехидратен, палео
Гнезда от тиквички
Печена бамя
Рецепта
хранителен режим: веган, нисковъглехидратен, палео
Бамя
Салата Табуле
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, веган, нисковъглехидратен, палео
Салата Табуле нисковъглехидратна
Тиквички в билков дресинг и микро грах
Рецепта
хранителен режим: веган, нисковъглехидратен, палео
Тиквички с билков дресинг и микро грах
Домашен чили сос
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без яйца, веган, нисковъглехидратен, палео
Домашен чили сос

Зимни рецепти със зеленчуци

Макар зимата да е бедна на сезонни зеленчуци, вижте какви засищащи и комфортни храни може да приготвите в студения сезон:

Печен лук на фурна
Рецепта
хранителен режим: нисковъглехидратен, палео
Печен лук на фурна
Печени зеленчуци
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без яйца, нисковъглехидратен, палео
Печени зеленчуци
Зеленчукова мусака
Рецепта
хранителен режим: без глутен, без лактоза, без ядки, нисковъглехидратен, палео
Мусака без картофи
Ако това, което правя те вълнува харесай, сподели и запази от бутоните по-долу.
Последвай ме в Instagram и Facebook за още идеи и вдъхновение.
No sugar

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!