ВКУС

и цвят

Рецепти със зеленчуци

Тиквички, репички, карфиол, броколи, праз…лук, моркови, брюкселско зеле, зелени билки… Всички тези вкусни зеленчуци очакват да бъдат сготвени и изядени. На пара, на кюфтеца, печени, ферментирали, покълнали, на супа или салата. Пробвайте тези рецепти със зеленчуци, всички те подходящи за нисковъглехидратно хранене.

Зеленчуците присъстват във всеки хранителен ражим, който претендирада е здравословен. Независимо дали се храните нисковъглехидратно, палео, без глутен, без лактоза или друг, зеленчуците са подходящи за всеки един от тях.  Ако вие сте от хората, които обичат зеленчуци – това е чудесно!
 Тайната на неустоимите зеленчуци е в разнообразието и богатство на текстури и вкусове.
 
Консумирайте зеленчуци всеки ден!
На пара, на супа, сотирани, варени, печени, на скара или на грил.
За да се превърнат зеленчуците в менюто в рутина е необходимо единствено въображение!

Стекове от карфиол с маслинова салца
Гарантирано ще си оближете пръстите. Ефектно, лесно, свежо, модерно и вкусно. Акцентът на масата!
Рецепта
Кюфтета от карфиол с безмлечен сос
Карфиол е вкусен печен, на пара, на пюре или карфиолен ориз. Пробвайте тази рецепта за кюфтета от карфиол.
Рецепта
Кюфтета от карфиол
Гнезда от тиквички
Гнезда от тиквички, нисковъглехидратно зеленчуково ястие поднесено модерно и атрактивно. Още зеленчуци в менюто без усилия.
Рецепта
Гнезда от тиквички
Печени зеленчуци
Вкусни печени зеленчуци на фурна, които ще танцуват в цветна еуфория ако ги сготвите с домашна Вегета. Рецепта, която ще ви стане любима.
Рецепта
Печени зеленчуци
Печена бамя
Това е проста и лесна рецепта за печена бамя. Подправена с чесън и сол тази бамя е чудесна гарнитура за всяко ястие.
Рецепта
Бамя
Фалшива паста
Подходящо нисковъглехидратно ястие за тези, които избягват глутена, съобразена рецепта за хранене без лактоза.
Рецепта
Фалшива паста
Мариновани зеленчуци
Още зеленчуци в менюто? Как да го направите плавно и с лекота? Мариновани зеленчуци – сурови и непретенциозни, но пълни с много вкус.
Рецепта
Хумус с моркови
Как да приготвим нисковъглехидратен хумус без нахут? Зеленчуков хумус, вкусно и изненадващо предложение.
Рецепта
хумус нисковъглехидратен с моркови
Лимонови зелеви пържоли
Запечените лимонови зелеви пържоли са кето, веган, палео, нисковъглехидратни и най-доброто от всичко – те са бързи и лесни за приготвяне.
Рецепта
Лимонови зелеви пържоли
Крем супа от зеленчуци
Най-вкусната крем супа от зеленчуци, нисковъглехидратна, вкусна и плътна. Приготвена за минути, екстра здравословна и вкусна.
Рецепта
Крем супа от зеленчуци
Сос Песто
Да си имаш буркан сос Песто е истинско съкровище. Рецептата предлага интерпретация на този вкусен сос в класически и безлактозен вариант.
Рецепта
сос Песто класик
Салата Табуле
Салата Табуле е сурова салата от билки, облечена със зехтин и лимонов сок, като магданозът е съставка номер едно. Рецептата е освежаваща, лека и свежа.
Рецепта
Салата Табуле нисковъглехидратна
Тиквички в билков дресинг и микро грах
Подобно на други микрорастения, издънките от грах съдържат висока плътност на хранителните вещества и идват с букет ползи за здравето на вашето тяло. Пробвайте ги във вкусна рецепта.
Рецепта
Тиквички с билков дресинг и микро грах
Домашен чили сос
Кисело, люто, пикантно, сладко и солено. В Домашен чили сос няма рафинирана захар и модифицирана скорбяла. Само вкус от истински продукти.
Рецепта
Домашен чили сос
Ако това, което правя те вълнува харесай, сподели и запази от бутоните по-долу.
Последвай ме в Instagram и Facebook за още идеи и вдъхновение.
No sugar

Вашият коментар

Затваряне
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Затваряне
error: Внимание: Защитено съдържание!